You're out of my life

Skön dag idag, vädret har inte varit det bästa men jag och namnsdagsflickan Therese begav oss ut på en riktigt skön prommenad nu på kvällskvisten. Det ligger en tjock dimma över hela Santa Barbara och lite småkyligt är det men det blev i alla fall en timmes färd och sen satt vi ute på en parkbänk med utsikt över havet och pratade en god stund, hemskt mysigt! Bättre människa får man leta efter :)





Imorgon är det möte på skolan gällande höstens kursval. Det ska bli lite spännande men jag har redan tittat igenom vad jag vill och behöver läsa och mina kurser finns inte att läsa nästa termin.. Det SUGER!! Så nu funderar jag på att kanske läsa en extra termin för att få de kurser jag verkligen vill ha och behöver.
Only time will tell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0