Colin Firth <3

ÅHHH jag har sett Colin Firth!!

Jag och Sändra har idag varit nere på filmfestivalen för att se Colin! Vi kom i god tid och hamnade längst fram vid stängslet :D Satan så häftigt, den killen är ju grym! Han gick runt och hälsade på alla, skrev autografer till dem som var smarta nog att ha pappper med sig och ställde upp på bild innan han försvann in på Arlington på röda mattan och blev stalkad av pressen.
Det var tydligen någon annan snubbe där som var känd och gick omkring och skrev autografer men varken jag eller Sandra visste vem det var, men vi fick honom på kort i alla fall :P







Efter det helt fantastiska ögonblicket sprang vi in på McDonalds en sväng för lite kvällskäk. Mötte sen upp Tina, Nawal, Tatiana och Sofia för att se Dear John på bio. Hemskt bra film, inte riktigt så bra gjord som jag hade väntat mig men ändå så himla fin och sorglig. Lite grötigt upplägg men det var nära tårar några gånger. Men sådana happyendings händer ju tyvärr bara på film.. Men det är ju kul att drömma sig bort ibland :) Väl värd att se i alla fall om den kommer till er där hemma. Herrejisses vad mycket bra filmer det kommer på bio nu, jag vill ju se alla!



Kommentarer
Postat av: Säändra

Asså Ämmaa!! du e jättedålig på att blogga :O

2010-03-04 @ 03:48:55
URL: http://www.BörjaBlogga.NU

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0