Lycka!

Äntligen har jag fått mitt efterlängtade paket!! Herregud så glad jag blev, ni är för jädra gulliga där hemma :) Chokladen kunde inte ha kommit lägligare kan man säga, mums! Men jag har faktiskt inte ätit upp allt ännu. Åh idag har jag ätit riktigt god mat! Jag och Sandra (mest Sandra) geggade ihop någon slags korvstroganoff  och pastarör, såg hemskt grisigt ut ett tag men oj så lyckat det blev! Mums det med :)
Och nu har jag helg! Sista skoldagen på veckan var idag, superhärligt må jag säga för jag är trött! Det är väldigt jobbigt att gå upp tidigt på morgonen.. Men skolan är rolig i alla fall, jag ser till och med fram emot att gå det, hur sjukt är inte det?! Har väl aldrig hänt förut riktigt :P Men jag längtar i alla fall tills vi kommer igång med lite mer arbeten och inte bara en massa genomgångar på kameravinklar, manualer och funktioner, jag vill ju testa på allt det där själv! :D Wiiiie det här har varit en bra dag i alla fall!
Haha jag är också väldigt duktig på att göra reklam för det här placet, vet minsann någon som är väldans sugen på att åka hit, kul kul!
Nej nu ska jag gå och borsta tänderna så jag inte äter upp all choklad!



Mitt fina paket som min mamma så fyndigt knåpat ihop, du är bäst, LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: emmyg

ooh, gud så gott!

2010-02-04 @ 07:34:13
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Mattias

hahaha kan det kanske vara så att du menar mig? ;) jag är grymt sugen på att åka vill jag lova xD :D

2010-02-05 @ 22:01:29
URL: http://stunned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0