The P in Party!

Herrejisses vad denna helg gått fort, fast den började i onsdags! Och så himla kul vi haft, helt galet att vi lyckas varenda gång! Love my roomies! Har hunnit vara i IV och även på en och annan hemmafest. Det händer väldigt knasiga saker här kan man säga. Man tävlar om vem som hånglar upp någon först (jag var inte med), man blir fast tejpad i stolar, nakenJanne  dansar omkring i rosa kallingar helt oberoende att det finns folk i närheten, grannen tittar införbi och kollar igenom trädgården efter eh ingen aning. Beerpong är jävligt roligt och det kan gå precis hur som helst, jag och Therese vann nästan i lördags och vi satte ändå bara en ynka boll, resten klarade grabbarna av själva :) Haha man hamnar på fest hemma hos sin lärarassistent, söta Andy, Santa Barbara är verkligen inte så stort som jag först trodde, men tur är väl det!
Idag har jag varit i skolan, lång lååång dag, men väldigt rolig ändå, det börjar hända lite nu i alla fall :D Har börjat mixtra med Final Cut Pro, extremt avancerat editingprogram, ska bli spännande att se hur det här slutar. Har genomgått orientation för att få tillgång till "the cage" där man får låna kameror, ljudprylar och ljusstättnings equipment. Har varit världens duktigaste att gjort alla mina läxor (har väl aldrig hänt förr) skön känsla :P                             
Imorgon är jag ledig, jag ska sova, jag ska tvätta, jag ska möta Therese efter hon slutat skolan och vi ska fixa abonnemang och jag ska väl kanske kolla igenom lite skolgrejer.                                                                 Natti natti gott folk! <3




By the way väntar jag fortfarande på mitt lilla paket från Sverige med choklad och ostkrokar!!
Vill ha nu nu NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0