Speechless

Jadu vad ska man säga, Jenny fyller år idag och hennes present var inget mindre än en manlig strippa! Det började med att alla vi som var där satt på golvet (dom har inte så mycket möbler) och spelade truth or dare när det plötsligt knackar på dörren och en polis kommer in, jag hade tidigare under kvällen misstänkt att en strippa var påväg men kopplade inte just då och blir jätterädd men när han tar fram sin pistol och riktar den mot Jenny, hahaha ja då fattade alla precis samtidigt, det var så jädra kul och alla brast ut i gapskratt. Det var en helt sjuk upplevelse som egentligen alla borde testa på. Alla satt och skrattade konstant, tårarna rann och det var helt hysteriskt! Alla tjejer som befann sig i lägenheten blev involverad eller rättare sagt tvingade till att agera i ett eller flera olika "trick". Men han var i alla fall jättetrevlig och gullig den där snubben, tycker lite småsynd om honom, det är hans jobb att hålla på så och vi skrattade så vi nästan kissade på oss hela bunten!
Bilder kommer imorgon, tror jag, om jag vågar lägga upp dom xD
Nu funderar vi starkt på att hyra in en såndär naken kock till att laga vår valentinesmiddag, hur coolt hade inte det varit då?! Hahahah vi får väl se hur det blir med den saken.
Imorgon bär det av mot IV, får se vilka vi får med oss men jag har en känsla av att det kommer bli Awesome!!


Åh men juste jag vill ju se melodifestivalen!! Den är ju i natt på den här sidan av jordklotet så jag får väl se det på svt Play imorgon. Dolph ska ju va med! :D Han från Rocky you know! Han ska bara vara med i första och sista avsnitten sen kommer han befinna sig i LA och spela in en ny film som jag är hemskt sugen på att se. Snyggingen Sylvester Stallone ska ju också vara med i den så under alla meloodifestivalveckorna kommer Dolph att skicka videoklipp från bland annat inspelningen till Sverige och Stallone kommer vara med! YEY :D Måste bara ses!



Min fina T-shirt med Dolph på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0