Whatcha say

Skolan har börjat, jag har haft två skoldagar :) Går bara måndagar och onsdagar i skolan, ganska soft faktiskt men det är långa och jobbiga dagar. Börjar kl 8.00 båda dagarna och på måndagar slutar jag 22.10 (!) men redan 15.20 på ons så det får väl duga. Jag har bara två olika lärare och jag gillar båda, riktigt roliga och bra hoppas jag. Det är ganska svårt att hänga med nu i början, allrahelst när det är sånt där tekninskt snack som man knappt fattar på svenska :P Men det kommer man komma in i, och  det ska bli roligt att börja med lite arbeten och projekt. Just nu är det mycket prat och information, men vi har redan fått lite läxor som måste göras. Känner mig än så länge ganska pepp på det :)
Det är inte jättemånga internationella studenter som går i mina klasser ändå, tror det kan vara lite för komplicerat. Men några svenskar är det ju, plus att en av lärarna älskar oss svenskar, känns ganska bra må jag säga. Det riktigt tråkiga är att det inte finns några snygga killar i mina klasser att sitta och titta på, jädra trist asså :P
Ikväll är det feeest! Ska minsann se till att vinna i både beerpong och biljard, har tränat nu som tusan i veckan!
Och en annan positiv sak är att jag är grym på att tvätta (peppar peppar) Ingenting har krympt och ingenting har blivit missfärgat, det är jag väldigt nöjd med :) Aja sen är det väl inget mer som hänt direkt, eller jo vi var på Sharkeez igår, grymt kul, mycket folk och dance dance dance! Det är också hemskt roligt att lära amerikanare att prata svenska, dom är inte bra på det om vi säger så :P
Nej nu ska jag slänga i en tvätt till och sen gå och möta Therese vid affären och handla lite god mat till ikväll :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0