Blame it on the alcohol

Okej nu var det verkligen jättelänge sen jag bloggade.. Men det händer så mycket hela tiden fast samtidigt inte.
Skolan går väl ganska bra tycker jag, förutom att jag får ångest och ont i magen för att jag är rädd för min snygga mobbande lärare. Han är så hemskt elak mot allt och alla, fy farao.. Och läxor får vi av honom hela tiden, aldrig en lugnt stund.. Men det blir bara roligare och roligare för vi börjar komma igång med lite projekt och arbeten så man lär känna sina klasskamrater lite nu, himla kul :)

Fester har det blivit en hel del också såklart, mycket sånt här :) Senast igår, mycket trevligt må jag säga, dock har jag på något sätt lyckats införskaffa en fläskläpp under kvällens gång, hmmm.. Vann i Beerpong gjorde jag och Fredrik också, mest för att jag var grym såklart ;) Dribblade även lite boll där i garaget, superkul! Det var länge sen sist :D Miss my soccerteam!
Det har ju såklart blivit lite IV, crazy Victoria house och La Brezza, mycket skoj som händer men det orkar jag inte gå in på nu :P

Och vi har börjat gymma! Jag och Therese i alla fall, Sandra ska snart börja också. Asroligt faktiskt, men ack sån träningsvärk man får då. Har grym träningsvärk i rumpan efter danspasset :P Gymma i sig är ju ganska jobbigt och inte allt för roligt, därför går man på danspassen istället, ska även börja simma är det tänkt, eller så blir det bara att sitta i gymmets härliga bubbelbad haha det funkar det med.

Alltså shit nu har vi varit härr i mer än 2 månader, det är typ halva tiden, snart är det dags att åka hem... Det vill jag verkligen inte, jag kom ju precis hit. Jag saknar inte Sverige alla, men jag saknar min familj, mina vänner, fotbollen och allt roliga man brukade göra hemma, det är det jag saknar och längtar tillbaka till, men inte Sverige..
Aja lite tråkigt inlägg det blev men jaja jag har bloggat i alla fall :P Slänger in en bild på en av mina blivande makar ;) Haha Tyson Ritter är ju bland de snyggaste som vandrar på den här planeten, plus att han sjunger så in i helskotta bra! <3 Kärlek till det och er där hemma :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0