I miss our days

Herre jisses vad jag är trött!!! Tog precis en kort liten tupplur men det hjälpte ju inte, vill gå i säng igen ögonaböj! Undrar varför, jo svaret är att min överpratglada roomie Therese inte ville hålla snattran :P But I love her anyway :)
Imorgon beger vi oss (Therese och jag) till Cancun, Mexico! Det kommer bli så otroligt kul, längtar som en dåre! Vi har ju springbreak och då måste man ju göra något kuligt. Det är en massa andra av våra friends som skall dit, men tyvärr ska inte våra andra gulliga roomies dit... Dom ska iväg på roadtrips och till LA på en awesome fest med Adam Tensta, sjukt coolt!
Vi kommer sakna varandra sååå mycket men vi måste ju öva lite smått inför sommarn när vi inte kommer träffas på ett tag, sorgligt!!
Idag fyller även världens bästa brorsa år, jätteGrattis till honom! :D Hoppas paketetet  dyker ner i brevlådan snart där hemma :)
Idag har jag varit i skolan, filmat lite med min grupp och lite så, mötte sedan upp Therese och Erika för en sväng at the beach and some volleyball playing!
Nu håller jag för övrigt på att tvättar som en dåre det jag ska packa med mig och funderar ut allt så jag inte glömmer något viktigt. Måste även införskaffa en kejpa så jag inte förvärrar min soleld i hårbotten nu, det är inte nice kan jag meddela..
Om ett dygt sitter jag på tåget till LA, Wiihoo :D



Här ska vi bo!!



Slänger även upp en bild på sötungen! Saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0