Här går det vilt till

Jädrar i havet vad den här helgen har gått vilt till! Helgen började i och för sig redan i torsdags men men vi överlevde allihopa utan någon större alkoholförgiftning ;)  I fredags begav vi oss till det så välkända Victoria house, alltid lika roligt där. Man vet verkligenn aldrig vad som kan hända där, positivt eller negativt? Hmm mest positivt såklart!
I lördags åkte vi hem till Jacob och hans vänner där det fanns DJ och hela köret, sprang och lekte lite framför kameran (tyvärr) och flummade runt så det heter duga. När vi tröttnade åkte vi såklart till Victoriaa house! Vi kom dit först och sen bara vällde det in folk från höger och vänster, kaos men kul of course :) Jag och Therese bestämde oss för att försöka slå vårt tidigare rekord på att komma hem sent, och vi lyckades! Jag ringde taxi hem kl 7 på morgonen, och det är vårt nya rekord! Vad gjorde vi där så länge då? Det var bara Therese och jag kvar där med 3 av dom som bor där, som var vakna :P  NakenJanne underhöll oss med ljuv musik från gitarren och så var det allsång, himla mysigt må jag säga! Therese och NakenJanne fördrev sedan tiden med lite deep talk och lekte med hans kramgoa nalle Ingrid/yngve som tydligen fattade tycke för Therese under kvällens gång (omöjligt att inte göra det såklart). Jag själv fick höra hela Dennis livshistoria och se alla hans bilder på facebook med bakgrundsinformation och hela köret, vääääldigt spännande. Han har ju en hel del bilder om man säger så.. Gullponken satt och spelade jättefin stämningsmusik för oss på gitarren, inte för att någon riktigt lyssnade men det var fint ändå :) 
Jadu riktigt rolig helg, kort sammanfattat! :)
Det enda som inte är kul är att jag är sjuuuk.. Har ingen röst alls knappt, tarmarna tror jag att jag hostar upp snart och det är bara allmänt blääääigt, får se hur det går i skolan imorgon om jag orkar heldag till 22.00 eller inte. Therese är också sjuk, vi har sjukstuga i vårt rum, ligger och hostar ikapp och är bedrövliga båda två. Nu ska jag i alla fall sova och krya på mig så mycket jag kan :)
Puss och godnatt!



Haha underhållande med kamera på toaletten, väldigt oren spegel bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0