Where's My Angel

Idag har vi varit och kollat på Alice in wonderland 3D, ascoolt! Man fick ett par vrålsnygga 3D brillor att ta med hem också, nice! Haha alla var så himla snygga i biosalongen. Men jäklar så äckligt det var när det kom saker flygande mot en, särskilt den där äckliga fjärilen på sluten, huuuuu!
Filmen var riktigt bra faktiskt, jag känner dock inte till hela Alice storyn eftersom jag inte sett den tecknade versionen och inte kommer ihåg att jag hört sagan heller direkt men jag vart väldigt nöjd med den i alla fall, plus att Johnny Depp är med, då kan det inte bli annat än succé <3 Sjukt bra gjord var den också, tänk om man kunde göra såna filmer!
Nu sitter jag och diggar soundtracken från filmen som släppts på skivan Almost Alice, hur mycket bra artister som helst som gjort låtar till filmen, kom tyvärr inte ihåg att lyssna efter dom när jag väl satt där och såg filmen för dom är ju så bra! Har ju redan smyglyssnat på låtarna en hel del eftersom The All-American Rejects har gjort en grym låt till den skivan :) Även Plain white T's har gjort en riktigt bra låt där. Grymma Metro Station, Avril Lavigne och sen har  Mark Hoppus och Pete Wentz gjort en fin duett också, awesome! :)



Kommentarer
Postat av: hannie

sååå avis! de skulle liksom vara världspremier den 3/3-09

gotland tillhörde inte de tydligen, den har fortfarande inte kommit hit, buhu!

hoppas att allt e fint me dig:)

miss ya

2010-03-09 @ 23:08:50
URL: http://hande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0