Update

Ja då sitter man här och funderar på varför man fortfarande är vaken.. Satt typ och  sov för två timmar sen, varför går man inte och lägger sig då för? Jaja imorgon är det skola, har två lektioner sen är det officielt helg!! Det ser jag fram emot. Ska troligtvis filma med Robert och Peter imogron efter skolan för att få så bra betyg som möjligt, om det ens går, känns ganska lönlöst med vår snygge tyrannlärare :P Men vi ska göra ett försök i alla fall, kan bli roligt. Sks även äntligen filma klart filmproduction filmen som vi har som final project, ska bli skönt att ha det avklarat, har inte varit ett roligt arbete direkt med tanke på min osammmarbetsvilliga grupp.. Har även lämnat in mitt final project till editingklassen idag också, med hjälp av Sääändra blev det hemskt bra tycker jag!
Vi ska nog i morgon om vi hinner iväg och titta på lägenhet för kommande termin imorgon, jag, Terre, Tessie och Sändy :) Längtar sååå himla mycket efter nästa termin, ska bli skönt att komma till ett nytt ställe, färre folk och fräschare! Awesome säger jag bara!
Det var en snabb och ingående uppdatering om vad jag pysslar med här borta skolmässigt, det enda ni behöver veta ;) I helgen har jag ingen aning om vad som händer men kul kommer det bli med all säkerhet! Der kan inte gå snett när man hänger med dom skönaste och sötaste personerna i santa barbara <3 You know who you are :)



Måste även tillägga att VM hotas att bli katastrofalt dåligt eftersom Torres pga sin knäskada och nyligen gjorda operation kanske inte kan vara med och spela..... Fy så tråkigt! Håller fortafarnde tummarna för att han ska hinna bli bättre <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst och sötast!!!!

2010-05-05 @ 10:21:47
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är bäst och sötast!!!!

2010-05-05 @ 10:21:55
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0